Voor de achtergestelde dochter

dinsdag 22 oktober 2013


Kent u dat, dat de jongste een volle kleerkast heeft met afdragertjes van de oudste terwijl de kleerkast van de oudste steeds leeg geraakt? En dat dus nieuwe stuks meestal voor de oudste gemaakt worden, die dan op termijn weer afdragertjes worden voor de jongste? Dat is eigenlijk gewoon economisch. Maar niet altijd even plezant voor de jongste. Niet dat de mijne daar al van wakker liggen, gelukkig, maar toch.

Nadat ik op impulsieve wijze een tutorial beloofde vorige week, moesten er natuurlijk wel de nodige foto's genomen worden. Het herfstkleedje kreeg dus een bisnummertje, voor de jongste deze keer! Ik gebruikte voor de buitenstof een aquablauwe nicky velours van bij Koekepeertje. Dat leek op scherm iets groener dan in 't echt. Maar de zachtheid van dat stofje compenseert dan weer de kleur. De rode paspel zorgt voor een extra accentje.



Als u zelf aan de slag wilt, is er natuurlijk de tutorial. Post gerust een link als u op basis daarvan iets in elkaar stak!

Edit: deze moest ik toch nog even toevoegen.

4 opmerkingen

  1. Heel mooi! Zo spijtig dat ik geen dochtertje heb

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooit maak ik daar nog eens een grote meisjesversie van denk ik :)

      Verwijderen
  2. Acha, wat leuk! Ik neem een kijkje. Ze zal er veel plezier aan beleven, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt, mijn tweede dochter moet het inderdaad ook soms meer doen met de afdankertjes! Dit ga ik zeker eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© sisko by mieke. Design by FCD.