Gestrikt in Soft Cactus

donderdag 22 mei 2014

In mijn vorige post kon u het al lezen, nichtje Tess kreeg naast een eigen handtas, ook een kleedje. Door die venijnige windpokken moest u nog even op foto's wachten, maar vandaag hesen we (jawel, het was teamwork - iets met 2 jaar en koppig) de 2-jarige in haar nieuwe outfit. Jolien en Janne namen Tess op sleeptouw en lieten zien hoe je een professioneel model wordt.
Het werd het kleedje Suzanne uit Zelfgemaakte Kleertjes 2 (deze versie bleef maar in mijn hoofd spoken)  in een Soft Cactus stofje (Lasting Leaves), gevoerd met een ander Soft Cactus stofje (Granny Tiles) - om zo van een deel van die zachte cactus in mijn kast weg te werken.
Na een pasbeurt door stand-in model Janne 1 uur voor het begin van het feestje, werd duidelijk dat het kleedje ruim zou zitten. Last minute tornde ik dus de zijnaden terug los en voegde nog (de optionele) striklinten toe. Kwestie van dat kind wat taille te geven.

15 opmerkingen

  1. Deze Soft Cactus zag ik nog niet eerder voorbij komen, mooi!!!! En die striklinten maken het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Well done again! This is very beautiful :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel schoon met dat lintje! En die Soft Cactus sprak mij niet zo aan, maar nu vind ik em echt wel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kleedje! En wat een schattig modelletje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk jurkje, ik heb het boek staan. De striklinten vind ik wel tof hoor, goed dat je ze er nog bij deed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie jurk. Zelf ben ik ook wel fan van "poep-strikjes"
    Toch nog eens een "Suzanneke" doen denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben ook fan van de stofjes van Soft Cactus,zo geweldig om mee te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh mooi!
    Heb hetzelfde stofke gekocht in andere kleuren voor een rok voor mezelf en een ander soft cactus stofke voor het kleedje van mijn jongste dochter haar 1ste verjaardag. Ah ja en nog een autostofke van soft cactus voor een hemdje voor de zoon. Ook een beetje fan dus ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel passend model voor zo'n kleuter, echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi ..hier is Suzanne ook al gepasseerd en idd wat ruim... Datjes je goed opgelost

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© sisko by mieke. Design by FCD.